a.

a.
@Bitiscizgisi
O kadar gece ki sevgilim, neredeyse sabah.
Bana içimden ağlamayı öğreten adam... Senin ağladığın bir dünyada yaşamak istemiyorum.
Reklam
Düşünsenize bayım, mevsimler gelip geçti ama bir tek gözleriniz geçmedi benden, düşünsenize!
Yanındayken üşürdüm. Ama dudağının kenarıyla öyle bir gülümserdi ki, bir daha kimse gülmesin isterdim.
“ Ben seni, senin kendini tanıdığından daha iyi tanıyorum. “
"Biliyor musun Özgür... Bir daha asla anne olamayacağım." " Kim demiş? Renklerle sevişirsin, gökkuşağı doğar. Geceyle sevişirsin, yıldızlar doğar. Rüzgarla sevişirsin, fırtına doğar. Ölümle sevişirsin, yaşam doğar. Anladın mı? Sen kutsalsın kadınım. Sen istersen, tüm evren çocuğun olur. "
Reklam