》BitutamDuygu《

》BitutamDuygu《
@Bitutamduygu
Bir yerde okumuştum; "Yüreği kendisine benzeyen insandan, vazgeçemiyor insan" diyordu.. ° Biraz kitap ° Biraz çay ° Biraz fotoğraf
Can Yücel diyor ya; "Gitmek gerekir bazen. Fazla yormadan, daha çok bıktırmadan. Eğer vaktiyse ardına bile bakmadan." Bu sözün üstüne söylenebilecek en uygun sözü sanırım Oğuz Atay 'ın satırlarında buldum; "Gitmek çözüm değil de, insan kaçmanın başka türlüsünü bilmiyor ki.."🍁
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Cahit Zarifoğlu sevdiği kadına "Senin sevinçlerini de hüzünlerini de biriktiriyorum ben" demişti. Her an seninleyim demenin en güzel şekliydi..
1000Kitap
Ve ben bütün yapraklarımı döküyorken şimdi  Eylül diyorsun, tam da orda başlıyor ayrılık..🌿 | Ahmet Telli |
1000Kitap
Şu sıralar kendimi en çok Cahit Zarifoğlu 'nun şu mısralarında buluyorum; 'Ah benim dağ gibi durupta dal gibi kırılan yüreğim...'
1000Kitap
Sertçe kapatılan kapının sesi kafamın içinde yankılanıyordu. Ciğerlerim donmuş, kalbim susmuştu.
1000Kitap