》BitutamDuygu《

》BitutamDuygu《
@Bitutamduygu
Bir yerde okumuştum; "Yüreği kendisine benzeyen insandan, vazgeçemiyor insan" diyordu.. ° Biraz kitap ° Biraz çay ° Biraz fotoğraf
Denediysen ve olmadıysa, çabaladıysan ve başaramadıysan, eline bir kova alıp serptiysen yangın yerine belki söner diye, bir güneşi kucaklayıp koyabildiysen karanlığının çaprazına olmadıysa yine de, çok da üzülme. Yorgunluğu güzeldir çünkü, ''içim rahat'' diyebilmenin..
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sabahattin Ali , İçimizdeki Şeytan kitabının 68. sayfasında şöyle diyor; "Acaba şuanda o ne düşünüyor? Herhalde beni değil... - Niçin? Onun kafasında bir müddet yaşamak için neleri feda etmem ki? - Her şeyi..."🌿
1000Kitap
Ne demişti Cahit Zarifoğlu ; Güzel insanlar biriktirin "nasılsın" yerine " yüreğin iyi mi" diye sorsunlar..
Edebiyat
Ölüler toprağa gömülür, hatıralar yüreğe. Toprak mı vefâlı yürek mi, bilmiyorum. | Abdurrahim Karakoç |
Edebiyat