Kitap aslında okulda yada birçok kaynakta bulamadığım öyle güzel detayların farkına varmamı sağlıyor ki... Türk gençliği olarak vazifelerimizi yerine getirmiş olmasak da en azından hayatının her detayını, düşünce yapısını, hayata karşı duruşunu bir nebze anlamak için bahsi geçen hikayeleri okumayı vazife edinmeliyiz. Hayat bize ne getirir bilinmez ama bizden götüreceği değerli yazarlar ve eserler olduğu kesin.