📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu hayatı mı? Hayır, bu hayat bir hiçten ibaret. Ben artık yokum bu oyunda. Ne diyorsun sen? Yürüyün, arkadaşlar, oyunu güzelce bitirmemiz gerek. Perde nihayet, nihayet kapandığı zaman biz kim bilir nerede yığılıp kalacağız;
Açım, siyah ekmeğe can atıyorum! Varsın bisküvi olmasın, hayır, şart değil. Annemin hana verecek bir parça siyah ekmeği, sıcak çorbası olurdu şüphesiz. Karnım doyardı, ısınırdım, Binbaşı Bey'in yumuşacık
koltuğuna oturur, Dostoyevski'yi okurdurn. Ya da Gorki' yi. İnsanın karnı tok, sırtı pek oldu mu başkalannın yoksulluklarını okuması, merhamete gelip iç çekmesi ne tatlıdır.