İçimizde şeytan yok... İçimizde acizlik var , tembellik var. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç birşey ;hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yıllardır yokluğunu hissettiğim şeyi şimdi ele geçirmiştim. Birisi beni arıyordu , sorar gibi yüzüme bakıyordu . Dünyamda ilk kez birisi için hayattaydım.