"...nerede olursam olayım-bir gemi güvertesinde, Paris'te bir sokak kafesinde ya da Bangkok'ta hep aynı sırça fanusun içinde kendi ekşimiş havamda bunalıyor olacaktım."
"Ah seni kim benden daha iyi anlayabilir ki? Bazen hayattaki en yalnız insan olduğumu düşünürüm. Ama bunun başkalarının varlığıyla hiçbir ilgisi yoktur aslında beni yalnızlığımdan koparıp gerçek anlamda eşlik etmeyenlerden nefret ederim"