Betüll

Betüll
@Btladjor
Rasûlullah Efendimiz de: "-Ölüp de pişmanlık duymayacak hiç kimse yoktur." buyurmuştu. "-O pişmanlık nedir yâ Rasûlâllah?" diye soruldu. Efendimiz : "-(Ölen), muhsin (ihsan sahibi, sâlih) bir kişi ise, bu hâlini daha fazla artıramamış olduğuna; şayet kötü bir kişi ise, kötülükten vazgeçerek hâlini ıslah etmediğine pişman olacaktır." cevabını verdi. (Tirmizî, Zühd, 59/2403)
Sayfa 134·Kitabı okudu
1000Kitap
Betüll
Peki hastalık sebebiyle yapılamayan ve dedikodu sebebiyle çalışamayacak olmak?
Reklam
Hangi kitabı okuyorsunuz, arkadaşlar? Yoruma yazalım .. ✍️ İyi kitaplar okumak, geçmiş yüzyılların en iyi insanlarıyla sohbet etmek gibidir. 📖 🕊️ #Descartes
Kitap
Betüll
Giderken bana birşeyler söyle, Mustafa ulusoy