Rasûlullah Efendimiz de:
"-Ölüp de pişmanlık duymayacak hiç kimse yoktur." buyurmuştu.
"-O pişmanlık nedir yâ Rasûlâllah?" diye soruldu. Efendimiz :
"-(Ölen), muhsin (ihsan sahibi, sâlih) bir kişi ise, bu hâlini daha fazla artıramamış olduğuna; şayet kötü bir kişi ise, kötülükten vazgeçerek hâlini ıslah etmediğine pişman olacaktır." cevabını verdi. (Tirmizî, Zühd, 59/2403)
Hangi kitabı okuyorsunuz, arkadaşlar? Yoruma yazalım .. ✍️
İyi kitaplar okumak, geçmiş yüzyılların en iyi insanlarıyla sohbet etmek gibidir. 📖 🕊️
#Descartes