📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herşey çok güzel kitap bitti düşünüyorum felan birden aklıma Mirkelam-her gece klibinde ki koşu geldi tam bir amok koşucusu değil mi ?? ulan şu bilinç altımda neler var benim
Kitap çok güzel, amok koşucusu olmak sorun değilde koştuğun kişi buna değer mi ???
Çocuğunun arkasından bakıp gitmesine izin vermesi beni bitirdi. Geçmişe takılı kalmak yerine geleceğini çocuğu ile güzelleştirebilirdi oysaki. Saçlarında Maria’nın kokusunu bulabilir, gözlerinde Maria’yı bulup bir şekilde af dileyebilirdi. Kitabın sonlarına doğru üzülmekle beraber anlattığım sebepten ara ara sinirlenmedim değil. On sene bir ölüyü suçlu bulup sonradan durumu öğrenmesinde Raif bey ne hissettiyse aynı duyguyu bende hissettim çünkü mektup kesildiğinde Maria’nın ölmüş olabileceğini bende düşünmedim ve aynı dehşete kapıldım. Kitabın başında Raif bey ; insan tahammül edemeyeceğini zannettiği şeylere pek çabuk alışıyor ve katlanıyor demiş olsada son yaşadıklarına ne alışabildi ne de katlanabildi.