“Yaşamak için ne çok neden var!Balıkçı teknelerinin etrafında o rutin,sıkıcı dönüp dolaşmadan başka nedenler de var yaşamak için.Cehaletimizi kırabiliriz,becerilerimizi,yeteneklerimizi ve zekamızı kullanarak kendimizi bulabilir,kendimiz olabiliriz.En önemlisi,özgür olabiliriz!Uçmayı öğrenebiliriz!”
Savaşlar,kırımlar,hep başka yerlerde,dışarda geçmiş.Gelip gidenlerden böyle birkaç iz kalmış.Bu toprak,eski,yorgun cansızlıktan.Deniz,artık vereceği bir şey kalmamışçasına yorgun vuruyor kıyıya.
Radyoda fasıl: Sensiz ey şuh…Saat beşbuçuk demek.
Yorgunum.Verebileceklerimden, veremediklerimden yorgunum.Biriktirdiklerimden.Bir alsalardı,o yürekliliği gösterselerdi