xmbrameegll

" Düşünüyorum da biz, büyüyerek çocukluk etmişiz. "
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Korkmayacaksın kimseyi kaybetmekten!  Bazılarına "hayır" demeyi ;bazılarına "eyvallah" demeyi bileceksin . Aman o üzülmesin, aman o gücenmesin,  o kırılmasın dediklerin bildiler mi kıymetini? Yorma artık kendini bir şeyide unutma. Zayıf insanlar intikam alır güçlü insanlar affeder zeki insanlar umursamazlar. "
" Gözleri gökte olsaydı, Yıldızlar da onun yüzünde, utandırırdı yıldızları yanaklarının parlaklığı..! Öyle parlak bir ışık çağlayanı olurdu ki gözleri gökte. gece bitti sanarak kuşlar cıvıldaşırdı."
" Bir kentte sevdiğiniz biri yaşadığı zaman orası dünya olur. "
" Nasıl sevdiyse öyle kalmalı insan. Değişmek mevsimlere yakışır..."