Öğrencinin üniversiteden mezun olduktan sonra bir daha çalışmayacak gibi saçma bir önyargıyı kabul eder gibiyiz. Bu, eğitim süreci devam ettiği sürece doldurulduğu kadar doldurulması gereken bir kazan gibi tüm bilgileri yüklemek gerektiği anlamına gelir. Böylece gençlerden insan üstü bir zihinsel çaba beklenir ki bu metodun sonu içleracısı olur! Gençleri işten ve çalışmaktan sonsuza dek soğutmayı başarıyoruz. Bu yöntem öğrenilen her şey akılda kalır fikrini öneri önerir. Bu yanlıştır