Olay örgüsü, akıcılığı gerçekten çok yalın. Yatılı okulda çocukların, edebiyat öğretmenler ile ilişkisini anlatıyor kitapta. Ve o kadar güzel betimlemeler kullanılmış ki o mağara bile gözünüzde canlanıyor. Ama sonunda olan olay insanı gerçekten düşünmeye itiyor. İntihardan, gerçekten kişinin kendisi mi sorumludur yoksa bu eyleme sürükleyen Kişiler mi katildir?
Ölü Ozanlar DerneğiN. H. Kleinbaum · Bilge Kültür Sanat Yayınları · 202233,2bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlkokul çağındaki çocukların -bence- mutlaka okuması gereken bir kitap. Pes etmeden, yılmadan, her zorluğu kararlılıkla aşan bir mücadele. Sonrasında ise çarptırılan süreç. Dili çok akıcı insanı içine alıp sürüklüyor. Kendimi, martı gibi gökte süzülürken bile gördüm.