Yazınsal olarak benim pek beğenmediğim ve ülkemizde abartıldığını düşündüğüm kitap.
Kitap her nedense çok satanlar listesinde.
yazar ,kitabının ülkemizde bu denli sevildiğini bildiğinden ,twitter'da sürekli türkçe twit atıyor olsa gerek `:swh`. verdiği mesajlar güzel fakat bir `veronika ölmek istiyor` kadar psikolojiyi vermek istediği mesajı olay örgüsü içerisinde başarılı bir şekilde verdiğini düşünmüyorum . İçimizdeki Şeytan bu kitap kadar popüler olmadı ne yazık ki . Etrafımdan kitap ile ilgili aldığım övgülerden dolayı büyük bir beklentiyle okudum . Beklentimin altında ortalama bir kitap oldu , okumasam da olurmuş dedim ama okutmadı da değil sadece fazla abartıldığını düşünüyorum
.
SimyacıPaulo Coelho · Can Yayınları · 2024246,8bin okunma
…Çok şey öğrendim geçen üç yıl boyunca
Acının ortasında acısız olmayı,
Kalbim ucu kararmış bir tahta kaşık gibiydi bayım.
Kendimin ucunu kenar mahallelere taşıdım… Didem Madak
Günaydın bir kere geç kaldığı için artık hiç acelesi olmayanlar, uçmaya değil toprağa hevesi olanlar, bir tohum gibi serinkanlı yaşayanlar, umuda ısrarla kucak açanlar, kendinden dışarı çıkıp kendine bakanlar, her şeyin düzeleceğine bir mısra ile inananlar Günaydın 🥰
İzdiham Dergisi