Hereticblood

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu, en az olanların kitabı.Belki onlardan henüz hiçbiri yaşamıyor bile.Onlar, benim Zerdüşt'ümü anlayanlar olabilir:Kendimi henüz bugünden kulak dikenlerle nasıl karıştırabilirdim? –– Bana ait olan ancak öbür gündür.Kimileri öldükten sonra doğar.
"Siz de çaresiz bir halde, asla yaşayamadığınız bir hayatın yasını tutmuyor musunuz?"
"Yaşamıyorum - yaşamıyor insanlarım."