Hereticblood

Nerede tükettin ömrünü? Bir hareketin hatırası, bir tutkunun işareti, bir maceranın parıltısı, güzel ve firari bir cinnet geçmişinde bunların hiçbiri yok; hiçbir sayıklama senin ismini taşımıyor, seni hiçbir zaaf onurlandırmıyor. İz bırakmadan kayıp gittin;senin rüyan neydi peki?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uzun zamandır kendimi arıyordum.“Kelimelerde, düşüncelerde, yağmurda,karda, rüzgarda, fırtınada,gecede , gündüzde.”Buldum, buldum ama artık ben değil sanki.
"bir ceset olsaydın ancak bu kadar öldürebilirlerdi seni."
Yiyorum, içiyorum, uyuyorum, gezmeye çıkıyorum. Ama birden keyfim kaçıyor, bir boşluk duyuyorum.
-Horatio, sen misin gelen? -Benim, ama ne kaldıysa benden...