''Melankolik kişi bize yas durumunda olmayan bir şeyi daha, öz-saygısının olağanüstü bir indirgenişini, Benin büyük ölçek bir yoksullaşmasını gösterir. Yas durumunda dünya yoksullaşmış ve boşalmıştır; melankolide bu Benin kendisidir.''
Eski aşklara dönemezsin, ama eski kitaplara dönebilirsin. (Kitapların ölmezliği burdan mı gelir? )Bu nedenle de yıllar var ki, yalnız eski aşklarımı okuyorum.
“Daha önce her şeyi denemediniz mi? Girişimlerinizin eninde sonunda sizi yine bu düzen bozukluğuna getirdiğinize kendi gözlerinizle tanık olmadınız mı? Kendi dünyanızın herhangi bir yerinde değilse, başka nerede bulursunuz iyileşme umudunu?”