Hereticblood

“İnsanın kendi kendine uyguladığı baskı, bir başkasının uyguladığı baskıdan çok daha ölümcüldür, çünkü insanın kendine karşı koyması mümkün değildir.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İnsan hayatı iki yarıdan oluşur. İlk yarıda ikincisinin gelmesini dileriz, ikincisinde de birinciye dönmeyi.”
"İYİ ADAMA BİR İKİ SORU" Anladık iyisin, ama neden iyi? Seni kimse satın alamaz, eve düşen yıldırım satın alınır mı ki? Anladık dediğin dedik, ama dediğin ne? Doğrusun, söylersin içindekini, ama içindeki ne? Esirgemezsin gözünü budaktan, ama kime karşı? Dolusun bilgelikle. ama yararı kime? Gözetmezsin kendi çıkarını. gözettiğin kiminki? Dostluğuna diyecek yok. ama dostların iyi mi? Şimdi bizi iyi dinle: Düşmanımızsın sen bizim. Dikeceğiz seni bir duvarın dibine. Ama madem bir sürü iyi yönün var. dikeceğiz dibine iyi bir duvarın. iyi tüfeklerden çıkan iyi kurşunlarla vuracağız seni, sonra gömeceğiz iyi bir kürekle iyi bir toprağa. Devamını Göster

Hereticblood

, bir kitap okudu
Puan vermedi·314 syf.·
Beğendi
·
2022 1. kitabı
Montaigne
8.4/10 · 65,8bin okunma

Hereticblood

, 1000Kitap'a katıldı.