“Ona dargın değildim asla kızmıyordum.
Sadece müteessirdim. Böyle olmaması lazımdı diyordum. Demek ki beni bir türlü sevemiyordu.. Hakkı vardı. Beni hayatımda hiç, hiç kimse sevmemişti.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir insanın yaşadığı evrende yapabileceği ve düzeltebileceği tek şey kendini değiştirmesidir. İnsanın gücü her şeye yetmez ama kendini değiştirmeye her zaman gücü yeter. Kendini değiştirebilen bir insan ise her şeyi değiştirebilir.
İnsanın tüm evrende kesin olarak düzeltebileceği tek bir şey vardır. Kendisi...