Çağatay Batum

Çağatay Batum
@CBatum
Yalnız olmak yanlış bir kalpte olmaktan iyidir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biraz daha uyusam bütün bu olanlardan kurtulabilir miyim?
Mutsuzluğun nedeni başarısızlıktan gelmemeliydi, hele hayal kırıklığı asla gözyaşlarının nedeni olmamalıydı. Neden insanlar bir türlü anlayamıyorlar hayattan hiçbir şey beklememeleri gerektiğini…
Kim olursa olsun, insan daima, her yerde akılla çıkarın buyurduğu gibi değil, canının istediği gibi hareket etmeyi sever; arzularımızın çıkarlarımıza tamamıyla ters düşmesi de mümkün, hatta bazen zorunludur.

Çağatay Batum

, bir kitap okudu
Puan vermedi·141 syf.·
2020 18. kitabı
Sabahattin Ali
7.8/10 · 69,9bin okunma