Alihan

Alihan
@Calskanali
Hümanist
Bazen sadece yorgun oluyor insan. Ne küs, ne yalnız, ne aşk
Reklam
Neden, birini çok sevmek aynı zamanda o insanı derinden yaralamakla aynı olsun ki? yani eğer öyleyse, birini çok sevmenin ne anlamı var ki ? Neden öyle şey meydana gelmek zorunda
Gecikmiş bir gizlemi birikmiş bir özlemi sakladiniz mi..
Bir gül için kaç papatya tarlası ezip geçtiniz.
Reklam