Bir çocuk veya eğitimsiz, cahil yada delirmiş kişi bir sorun çıkarırsa, bu yetkililerin suçudur; çünkü bu sorunu önceden görüp engellemekte başarısız olmuşlardır.
Elde etmenin de vakti vardır, yitirmenin de. Elde tutmanın da vakti vardır, bırakmanın da. Sevginin de vakti vardır, nefretin de. Savaşın da vakti vardır barışın da.
Ben çok pislik gördüm. Temizlemeye kalktım seneler sonra bir de baktım ki ben de pislik olup çıkmışım. Bozar adamı buralar. Yolun başındayken var git! Yerine yurduna geri dön!