Yeryüzünde ki her şey yok olsa; geriye tek bir tek o kalsa ben yine yaşarım yine nefes alırım. Ama her şey kalsa bir tek o yok olsa, evren benim için acımasız bir yere dönüşür.
Kedi bile sevmemiş biri, insan sever mi ?
Oysa ben, mütemadiyen;
Bana seni özledim diyecek birinin arayışındayım,
Başımı oksayacak yok mu diyen çocuk
bakışındayım.
"Yalnız benim omuzlarımın bunca ağır yükü kaldıracak kadar geniş olmadığını vurgulamam gerek. Başım bazen ağrıyor, çoğu kez yanıp tutuşuyor, düşüncelerim de karmakarışık. Keşke her şeyden uzak olabilseydim."