sadececan

sadececan
@Cansamett
bazen hayat çok acımasız olabiliyor
Yeryüzünde ki her şey yok olsa; geriye tek bir tek o kalsa ben yine yaşarım yine nefes alırım. Ama her şey kalsa bir tek o yok olsa, evren benim için acımasız bir yere dönüşür.
İnsan ve Duygular
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kedi bile sevmemiş biri, insan sever mi ? Oysa ben, mütemadiyen; Bana seni özledim diyecek birinin arayışındayım, Başımı oksayacak yok mu diyen çocuk bakışındayım.
İnsan ve Duygular
"Kendimi kendimden uzak hissediyorum."
İnsan ve Duygular
“Kaç aydır yaşamıyorum; sadece bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum...”
İnsan ve Duygular
"Yalnız benim omuzlarımın bunca ağır yükü kaldıracak kadar geniş olmadığını vurgulamam gerek. Başım bazen ağrıyor, çoğu kez yanıp tutuşuyor, düşüncelerim de kar­makarışık. Keşke her şeyden uzak olabilseydim."
İnsan ve Duygular