sadececan

sadececan
@Cansamett
bazen hayat çok acımasız olabiliyor
Dünyada en güzel şey, birinin sizi seviyor ve anlıyor olmasıdır.
İnsan ve Duygular
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"İki insanın birbirini sevmesi, geçmişi unutmanın en zarif yoludur."
İnsan ve Duygular
"Perişan bir haldeyim fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit var."
İnsan ve Duygular
Yeryüzünde ki her şey yok olsa; geriye tek bir tek o kalsa ben yine yaşarım yine nefes alırım. Ama her şey kalsa bir tek o yok olsa, evren benim için acımasız bir yere dönüşür.
İnsan ve Duygular
Kedi bile sevmemiş biri, insan sever mi ? Oysa ben, mütemadiyen; Bana seni özledim diyecek birinin arayışındayım, Başımı oksayacak yok mu diyen çocuk bakışındayım.
İnsan ve Duygular