Yeryüzünde ki her şey yok olsa; geriye tek bir tek o kalsa ben yine yaşarım yine nefes alırım. Ama her şey kalsa bir tek o yok olsa, evren benim için acımasız bir yere dönüşür.
Kedi bile sevmemiş biri, insan sever mi ?
Oysa ben, mütemadiyen;
Bana seni özledim diyecek birinin arayışındayım,
Başımı oksayacak yok mu diyen çocuk
bakışındayım.