Bu kız da öyleydi. Katıldığı sergi açılışında konuşulan, olan
biten her şeyi heyecanla anlatıyordu bana. "Sanatseverim"
diyordu kendisi için. Oysa yalnızdı. Ben onun yalnız olduğunu
biliyordum. Sanatı sevmek kendini sevmekten daha kolay
geliyordu ona. Hepsi bu. Elimden gelse, daha doğrusu onun
beni yargılamayacağını bilsem, onu eve davet ederdim akşamlan
ve bir daha da hiç yalnız bırakmazdım.