Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki, şeytan bile insanların çılgınlıklarından ürperti duymaya başladı... Bence şeytana yapacak iş bile kalmadı, insanların şu ahlak dışı yaşadıkları çağımızda.
Zavallı köylü çocuğu! Sen, iki üvey ananın yavrususun. Biri demin seni döven anandır, öbürü de seni her gün döven, doğduğundan beri her gün döven yurdundur. İkisinin acısı arasında, böyle kavrulup gitmişsin.