-Sana yedi göbek geçmişini,atalarının adını öğretmediler mi? demişti çocuk.
-Hayır ne işime yarayacak onların adlarını bilmek? Bilmiyorum ve bunun da bana bir zararı olmuyor.
-Dedem diyor ki, eğer insanlar atalarının adlarını bilmezlerse bozulur, kötü olurlarmış.
-Kim kötü olurlarmış? insanlar mi?
-Evet
-Niçin
-Dedem diyor ki, atalarının adlarını, kim olduklarını unutanlar kötülük yapmaktan utanmazlarmış. Çünkü o zaman insanın nasıl biri olduğunu ne çocukları bilirmiş ne de çocuklarının çocukları.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Doğu'da görev yapan hakimin yıllar sonra tekrar dan pişmanlık lar için de görev yerine dönüp aileden af dilemeye gelir ama af dilemeden dönmeye çalışırken kaza sonucu hayatını kaybeder.Ve ailenin herşeyi bilmesine rağmen misafir perverlik lerinde hakim beyi iyi agirlarlar .Ve demek olmuyrki Anadolu'da kim olursan ol caldiginiz hiç bir kaoida boş cevrilmezsiniz.