Belki de rahatlar," dedi. "Birinin ölümünü beklemek ölmesinden daha zor."
Şiirin son iki dizesini doğru hatırladım.
Ve serin serviler altında kalan kabrinde / Her seher bir gül açar, her gece bülbül öter.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
..... çöle düşmek, âh olup tutuşmak, küle dönmek, elin eylediğini, dilin söylediğini unutamamak, bir hayatı bütünüyle feda etmek. Oysa hayat çok kabaydı ve insan bunun bir adım sonrasının cinnet ya da ölmek olduğunu fark ettiği anda "Dur" diyordu kendisine, "Dur ve her şeyi unut. Sana yapılanı da senin yaptığını da unut." Yaşama dönmek için ölümün kıyısına gelmesi gerekmişti.
"Üçüncü Dünya ülkelerinde insanlar arabalarnı, kamyonlarmı
boyarlar, üzerlerine resimler çizip, yazılar yazarlar. Çünku Üçüncü Dünya ülkesi insan bindiği makineyi icat etmemiştir. İcat etmediği için de yakın hissetmez kendini. Sahibi gibi görünmesi,
karakter kazanıp kişileştirilmesi gerekir arabanın. Kullandığı her
ithal makineye isim takıp sadece kendine has şekil ve yazılarla
damgalaması, Üçüncü Dünya'nın asla yok olmayacağını gösterir.
Birileri, sahip olduğu aleti boyamaktan vazgeçene kadar da yok
olmaz!.
Şunu biliyorum ki bu dünya- da eğer annen yoksa, anne olabilecek herkes ve her şey, se- nin annen olsun istiyorsun...
(çok canımızı yaktı.. Nasıl bir cümledir..)