savaş Arslan

savaş Arslan
@Cibranli
.● Ağır ağır ölür yolculuğa çıkmayanlar, okumayanlar, müzik dinlemeyenler, gönlünde incelik barındırmayanlar...☆ Biraz hayattan, biraz kitaptan, biraz tabiattan..
öğretmen
lisans mezunu
istanbul
8 okur puanı
Mart 2023 tarihinde katıldı
Bir âşık düşünün, sevdiğini hiç görmemiş. Bir şehir düşünün, sevdiğinden kilometrelerce uzakta. Bir mâşuk düşünün: "Güzeldi ve güzelliğin kibri yoktu üstünde; soyluydu ama kapılmamıştı küstahlığına soyluluğun; sofuydu ama zerresi yoktu onda sofuluk gururunun..." Böyle bir duygu yoğunluğu ile kavrulan satırlar ve gönüller... Uzaktan aşk... Doğu'nun yine bir sureti... Bir çırpıda okuyabileceğiniz ama eğer içinde yaşamayı yeğlemişseniz hiç çıkmak istemeyeceğiniz bir kitap.
Reklam
“Ben hiçbir şeyi bu kadar çok istemedim. Ben istediğim hiçbir şeyi bu kadar çok sevmedim.”
Bellekler zayıflatılınca, içinde bulunduğumuz an daha önemli olur.
Alıntı
-Her insanın kendisi için kaygılanarak değil, sevgiyle yaşadığını öğrendim.
Sayfa 26 - mihail·Kitabı okudu