Cengiz Aytmatov'un belki de en sevilen kitaplarından biri olan ve bunu sonuna kadar hak eden o kitap.Savaşın tüm kötülüklerini gözler önüne seriyor. Sanki kahramanlarla birlikte bizler de onlarla beraberiz ve aynı duyguları onlarla beraber yaşıyoruz.Kitap beni oldukça etkiledi onlarla üzüldüm onlarla ağladım.Şu anki dünyanın halini bir kez daha anlamak için herkesin okuması gerektiği bir kitap olduğunu düşünüyorum.