Kısa soluklu mola vermek için okumaya başladığım kitaptı fakat beni acayip sarsan ve bir an önce bitireyim diye bırakamadığım güzel bir kitaptı.
İnsanlar gerçekten hiçlikte duyularını kaybeder mi? Uzun süre tek başına hiç bir şey olmayan bir oda da olmak sizi ne kadar değiştirir?
Czentovic’in yapısı ilgisini çekerken nasıl oldu da konu Dr. B.'ye geldi ki? dedirtti. Peki Czentovic'in hikayesine ne olacaktı diye deli sorularla bıraktı.
Kitabı okurken yazarın kendisininde yazarken nasıl bir ruh halinde olduğunu hissediyorsunuz. Okumanız gereken güzel bir kitap.
En çok okunan kitap olmayışı ne kadar üzüntü verici. İnsanlar kendilerini güldüren, eğlendiren kitapları okurken hayatlarını adamaları gereken kitaptan mahrumlar. Nefs Nefs Nefs...
Arapçasını okumayın. Ama mealini en az bir kez okuyun. Okuyun ki uyanın...