Romanın giriş ve gelişme kısımları o kadar etkili ki okuyucuyu kendi içine çekiyor. Ama bunu sonuç bölümü için söyleyemem. İki aşığın kavuşma kısmı zorlama olmuş. Kitabı bir anda bitirme niyetiyle yazılmış gibi oldu bittiye gelmiş izlenimi aldım.
Romandaki betimlemeler iyiydi. Kahramanları safi yükseltmemiş, onlardaki insani vasıflarında üzerinde durmuş.
Okuyacak arkadaşlar, bu kitabın tarih kitabı olmadığını ve tarihî roman olduğu bilinciyle okumalarını tavsiye ederim.