Her insan mutlu olamaz… Çünkü; gereğinden fazla özler dünü, hak ettiğinden fazla düşünür yarını; ve hiç hak etmediği kadar bilinçsizce yaşar bugünü. Her insan mutlu olamaz. Çünkü; gereğinden fazla özler hayatından çıkanları. Hak ettiğinden daha büyük umutla bekler hayatına girecekleri ve asla göremez yanı başındakileri…
Sözlerin an gibi kulağımda,
sevgin en derinlerimde…
Hasretime yok kelimem..
Biliyorum,,,
bir daha asla bulamayacağım en sıcak kucak,
dizimi kırıp oturamayacağım dizinin dibi…
için acısada yüzünden eksik olmayan tebessümün… hepsi benim servetim..
Görmesem, dokunamasam,sarılamasam da, hissettiğim en gerçek varlığımsın..
Şükürler olsun, sen geçtin bu dünyadan..
İşte yine geldi bugün..
iyi ki doğdun, iyi ki benim annem oldun..
Gül yüzlü meleğim cennet mekanın olsun.