Erken yaşta öğrendim ki edeple zeka seviyesi arasında ilişki var. Emek vererek bir şeyleri başarmak ne kadar erdemli bir davranış olsa da zayıf insanlara göre değildir.
İnsan kendini anlayan birisinin yanında kıymetlidir.
Sevgi iki insan yanlızca birbirini anlayabildiği müddetçe olacaktır.
Siz söylemeden sizi anlatan cümleler kuran, elini tutmak isteyip, henüz siz uzatmadan elinizi tutan birisi olmalı.
Uzun uzun konuşmak değil mesele.
Sizi anlayan olduğunda anlatmak dahi istemiyorsunuz, yanlızca göğsüne uzanıp, saatlerce dinlenmek istiyorsunuz.