Mehmet Özkaya

Ben kaderime razı olmuyorum... Ben bu konuda sızlanıp durmuyorum... Onu olduğu gibi reddediyorum, içindeki insanlarla birlikte, onlarla hiçbir alışverişim olsun istemiyorum. İsterlerse dokuz yüz doksan beş milyon kişi olsunlar ve ben tek başıma kalayım, yine de haksız olan onlar, Lola, haklı olanda benim, çünkü ne istediğini bilen bir tek ben varım: ben artık ölmek istemiyorum.
Sayfa 84·Kitabı okudu
Edebiyat-Düşünce
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yaşama nedeni denilen şey, aynı zamanda çok güzel bir ölme nedenidir de.
Sayfa 22 - Can yayınları
Edebiyat-Düşünce
İnanın bana, bu dünya aslında tamamen insanlarla taşak geçmek için yaratılmış koskocaman bir kandırmacadır!
Edebiyat-Düşünce
Kahkaha atıyorum hatta
Bazen o kadar canım yanıyor ki, gülmeden edemiyorum.
Sayfa 143
Edebiyat