Eğer varlığından şüphe ettiğin bir insan olsaydı, o insanı elinden tutup getirir, gösterirdim; ama ben, zavallı ölümlü bir varlık olan ben, Onun tüm kudretini, ölümsüzlüğünü, rahmetini kör olan birine, ya da onu görmemek, anlamamak, kendi alçaklığını, kendisinin yanlış yolda olduğunu görmemek için gözlerini yuman birine nasıl gösteririm?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Her şey Marya'ya gözüktüğü kadar açık ve sade olaydı, ne iyi olurdu." diye düşündü. "İnsanın hayattayken nerede yardım arayacağını ve mezardan sonra ne bulacağını bilmesi ne iyi!.. "Tanrım, bana acı." diyebilseydim, ne mutlu, huzurlu olurdum."