Defne Kübra

Defne Kübra
@Defne_kbra
Umut varsa, sabır şarttır ..
Öyle kısacık anlar vardır ki bütün bir hayatı alt üst edebilir. Bazen bir gün, yıllarca acı çektirecek kadar derin izler bırakabilir yaşamda.
Edebiyat
Reklam
Gidelim. Yaşamanın cevherine. İnsanın olmadığı zamanlara. Dünyanın ötesine. Tanrının varoluşuna. Sadece sese. Kokuya. Renge. Dilin bizden söz almadığı yere. Anlamın yıkıcı olmadığı. Anlamın olmadığı yere. İyi yok. Kötü yok. Güzellik değil. Çirkinlik değil. Bulut günah olur mu? Taş sevap olur mu? Çiçek ayıp olur mu? Gidelim. Sadece kendi olma hali. Öteki olma. Var olma. Büyüdüğünü bilmeden büyüme. Acı çekmeden. Acı vermeden. Sevinmeden. Ağlamadan. Akşamın göklere ağdığı, sabahın yerlerden doğduğu yere. Ölümün ölüm olmadığı yere. Zamanın beşiğine. Suların büyük kalbine. Gidelim. Durmadan içine bakmak çok acı. Sen bunalmadın mı...
İnsan ve Duygular
Bugün mutlu ol; çünkü kimse senin üzgün olmanı umursamıyor..
Düşünce
İnsan dünya üzerinde bildiğini tanımaz, bilmediğini ararmış. Aradığıyla bulduğu arasında heves tükenir, akıl incinir, gönül gücenir, ruh yara alırmış.
İnsan ve Duygular