Defne Kübra

Defne Kübra
@Defne_kbra
Umut varsa, sabır şarttır ..
İyi midir, kötü müdür bilmem, ama bazen bir şeyleri kırıp dökmek de çok hoştur..
Düşünce
Reklam
Bizim dünyadaki hakkımız ekip biçmek ve yaşamak için birazcık toprak ve nihayet sonsuz uykuya yatmak için daha az bir toprak, yani bir çukurla sınırlı değil mi?
İnsan ve Duygular
"Asıl mesele bu işte. Zaman ne kadar geçerse geçsin, bazı konularda hiçbir şeyi değiştirmez. Elinden malını mülkünü, varını yoğunu alsalar, bundan ölmezsin. Bunları yine edinebilirsin. Ama senin onurunu kırar, ruhunu öldürürlerse, işte buna çare yoktur..."
Edebiyat
Vicdan; güzel bir öykü, ancak unutulmuş eski bir kitabın sararmış sayfalarına yazılmış…
Edebiyat
Huzur, ay misali gökyüzünde görebilecek kadar yakın , dokunamayacak kadar imkansız ..