Merhaba saklı sevdam..
Bu gece bir eşkiya kadar yürekli,
Ama bir serçe kadar, ürkek geldim sana..
Aslında şu an birkaç şehir ötemde değilsin..
Senin sokağına, senin gecelerine benzemez,
Buralar soğuk olur..
Üşüme diye, sobanın yanı başına koydum hayalini..
Hani sokak lambasının, dokunduğu yer..
Hani cam kenarı mı, can kenarı mı,
Benim bile adını koyamadığım,
Orası işte...Bırak her zamanki gibi, karanlık kalsın odam..
Zaten konuşmaya, zor ikna olmuş yüreğim..
Utanırım,
Korkarım,
Susarım gözlerimi görürsen..
Biliyor musun,
Aslında hiç üşümedim..
Hiç karanlıkta kalmadım..
Ve hiç nefsime yenilip günahı yaşamadım senin dışında..
Her gece,
Hayalinin ateşiyle yanıp, onunla aydınlandım..
Onu sevdim,
Ona kul oldum,
Ona inandım..
Ne çok demlendin yüreğimde,
Ne çok yudumladım seni ruhumla,
Ve ne çok öldüm ben sana,
Bir ben bilirim, bir de bu karanlık gece...Benimkisi yağmurla toprağın aşkı gibi..
Buram buram, sen kokuyor gecelerim..
Senden habersiz seninle yaşadıklarımı,