Demek ki insanın beyni bir dakika düşünmeden duramıyor, o garip başı öyle yaratılmış ki istese de istemese de düşünceler ard arda geliyor, bir düşünceden öbürü doğuyor, herhalde ölünceye kadar böyle devam ediyor bu.
Elinden malını mülkünü, varını yoğunu alsalar, bundan ölmezsin. Bunları yine edinebilirsin. Ama senin onurunu kırar, ruhunu öldürürlerse işte buna çare yoktur.
Hayvan çalışmaz oldu. Yemekten içmekten kesildi.
Yaşama gücü mü tükendi ne. Bütün köpeklerin maskarası oldu. Herhalde aklı fikri sizde, ben de bunu ona nasıl anlatacağımı bilemiyorum. Korkarım, ölecek...