Rüzgârlar gibidir hayatımızın imkânları, yine de insan neden cesaret etmez ki yelken açmaya?
Her şey yaşanmamış bir hayattan daha iyidir, hatta felaket bile, acı, ümitsizlik, cürüm, her şey ama her şey boşluktan daha iyidir!
•Max Frisch
Erkekler aslında öyle az şey ister ki . Her biri kendini -tövbe ya Rabbim... -bir çeşit Tanrı sanır ha ... İşte buradan tutacaksın erkeği . Azıcık poh poh...