Sabriye Yabancı

Sabriye Yabancı
@Dembudem
Dil ve üslup kişliğin aynasıdır. Üslubu beyan aynıyla insandır. Sorma kişinin aslını sohbetinden bellidir.
9/10
·284 syf.··
Beğendi
·
2017 199. kitabı
·
160 günde okudu
·
Okunma: 22 Ekim 2017 15:37
Ne çok değerimiz var yaşarken kıymeti bilinmemiş öldükten sonra kaybetmenin şokuyla değerini farkettiğimiz bir zaman geçince üstünden yine unutuluveren yeni nesillerin adını dahi duymadığı. Oğuz Atay hocası Mustafa İnan'ı anlatırken her ne kadar yazı yazmayı bilsek de henüz yazılı kültüre geçemediğimizi, sözlü kültürde takılıp kaldığımızı söylerken hiç haksız değil aslında.Kaçımız anılarımızı, düşüncelerimizi, duygularımızı gelecek kuşaklara aktarabilmek için kalem ve kağıda sarılıyoruz??? Ölümle birlikte her şey silik bir hatıra oluyor ve kaybolup gidiyor.Kimi zaman en yakınlarımız bile bizi başkalarından öğreniyor. Tüm zorluklarına rağmen Atay bunu başarmış ve bir değerimizi bize tanıtıp pek çok kişiye yeni ufuklar açmış. Okuyan herkesin kendinden bir şeyler bulacağı çok özel bir kitap .
Edebiyat
Bir Bilim Adamının Romanı: Mustafa İnanOğuz Atay · İletişim Yayınları · 202020,5bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Sabriye Yabancı

, bir kitap okudu
9/10
·284 syf.··
Beğendi
·
160 günde okudu
·
2017 199. kitabı
Oğuz Atay
8.5/10 · 20,5bin okunma
ACI AMA NE YAZIK Kİ GERÇEK
Demek insanları gerçek ve doğru biçimde yorumlamak için onların ölmelerini beklemek gerekiyordu.
Sayfa 251 - İletişim yay.·Kitabı okudu
Puan vermedi·198 syf.··
Beğendi
·
2017 198. kitabı
Kelam insanoğluna bahşedilmiş en güzel nimetlerden biri.Hayatı ve kendini anlama anlamlandırma vesilesi. Kumdan kelimeler koymuş yazar kitabının adını.Tıpkı çölde rüzgarla savrulan kum taneciklerinin her savruluştan sonra yeni bir düzen yeni bir oluşum gerçekleştirmesi gibi.Belki de gazetede yayımlanan yazılarından derlediği yazılarının günle birlikte savrulup gitmesine gönlü razı olmadığı için. İyi de yapmış gözlemlediklerini, yaşadıklarını, eleştirilerini aktarırken okurlarına hiç kimseyi kırmadan da fikirlerin paylaşılabileceğini göstermiş o naif üslubuyla....
Kumdan KelimelerHümeyra Turan · Deva Yayıncılık · 201322 okunma