Bir adım daha atamayacak kadar yorulduğumu düşündüğümde Hume'nun şu sözü aklıma gelir ;
"Eğer burada durup daha ileri gitmeyeceksek, niçin bu noktaya kadar geldik?"
#MAJORİS
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ah be Milena...
Bugün yağmur göz kapaklarıma yağıyor, dünden kalma bütün kızgınlığım ve yorgunluğum göz kapaklarımda sanırım. Açmayacağım gözlerimi, açmayacağım sen gelmeden...
#FRANZKAFKA