Damlacana?

Damlacana?
@Dertlik
Kendinibulamayanbiri.
Herkesten çok güldü. Belli ki acı çekiyor. Tolstoy
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu büyük bir sır değil. Eğer kimse sizi dinlemiyorken , bağırmak en doğal şeydir!
Yurttan Sesler
Peki, n'olacak böyle? Bekleyelim görelim. Bakalım, n'olacak? Bunun sonu nereye varır böyle? Hep merak ediyoruz. Dur ba kalım, n'olacak? Bu gidişin sonu nereye varır? Hayırlısı... Dur bakalım, n'ola cak?
DU BAKALI N'OLECAK·Kitabı okudu
Edebiyat
Zamanı geldiğinde elveda dememek budalalıktır.
Sayfa 17 - Kırmızı Kedi Yayinevi
Edebiyat
İnsanlar ancak yüreğiyle baktığı zaman doğruyu görebilirler. Gerçeğin mayası gözle görülmez......