Gerçekten klasik olmayı başından sonuna kadar hak eden bir kitap. Aşkı öyle bir anlatıyor ki her halini hissediyorsunuz. Öyle yapay değil gerçekçi bir Aşk. İçerisinde nefreti barındıran, kıskançlığı barındıran, tutkulu bir aşk bekliyor sizleri. Bazı karakterleri hem seviyor hem de nefret ediyorsunuz. Bitmek bilmeyen bir hırs ve sonu gelmeyen bir intikam. Eğer ki istediğiniz bir Aşk hikayesi okumak ise bu kitaptan uzak durun diyebilirim.