Bir solukta okunacak bir kitap. Bir süredir çok fazla kitap okumaya kendimi veremediğim için başlamıştım. Çünkü Zweig kendini her türlü okutuyor. Beni derinden etkiledi. Bir hayvansever olarak özellikle de köpek ve hamile halimle okuduğum için beni biraz sarstı. Ama anlatımı duyguların ifadesi, köpeğin tasviri muhteşemdi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Martin Eden çok derinden etkiledin beni. Günlerin gecelerin saatlerin az geldiği zamandan nasıl oldu da o günlerden saatlerden nefrete döndü hayatın... O azmin zekan okuma, öğrenme hırsın... Çok sevdin,çok istedin bu işi kıvırmayı. O zaman yazdın sen onları...
Genel olarak güzeldi sevdim fakat "Pierrot" öyküsünü okumamak isterdim. Hayvanlarla ilgili bu tarz şeylerden çok etkileniyorum. Çok üzücüydü keşke unutabilsem.
Beklediğimden çok daha derin anlamları olan bir kitaptı. Bir çok alıntım oldu. Bir çok farklı deneyime şahit oldum. Farklı hayatlara, farklı bakış açılarıyla... Deliliğin düşündüğümüzden farklı boyutları olduğunu gördüm. Herkesin biraz deli olduğuna... Ölmek isterken yaşama istediğiyle doldu Veronika. Çok yaşa Veronika.
Seriyi tamamladığıma göre çelişkili durumları yazabilirim.
*spoiler*
Öncelikle kitap isimleriyle içerikleri tamamen bağımsız. Ve her kitapta seri katiller kışın noel zamanı ortaya çıkıyor. Ve bölgeyi avucunun içinin kadar iyi biliyorlar. Ne hikmetse hepsi de o buz gibi soğukta çıplak idman yapmayı seviyor. Anne problemleri de cabası.Bu kadarı tüm kitaplarda tekrarlanıyor gibi. Amma çözüme ulaşmamış, ucu acıkta kalan konular da var bu hoş olmamış.