Yaban buydu işte, ama yaban buysa analık da bambaşka bir şeydi. Analık demek canını dişine takmak ve ister Yaban’ın ortasında isterse başka bir yerde, nerede olursa olsun yavrusunu korumak demekti.
Güzellik ve mutluluk şu anda bana göre öylesine zor ve karışık konular ki, kendimi adil, dürüst ya da evrensel doğru gibi farklı standartlara tutunurken buluyorum.