O zamandan beri bir çocukla bir yetişkin arasındaki en büyük farklardan birinin, yetişkinlerin gerektiğinde duygularını gizleyebilmesi, belli etmeyebilmesi olduğunu düşünürüm.
Önce bir yaprağı, yağmurun yağışını sevin, sonra da o bir tek yaprağın size neler öğrettini, yağmurun içinizde neler yarattığını duyup anlayacak bir insanı sevin. Kolay iş değil, biliyorum.