📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yalnız o değil ki, her şey, her şey! Çok bahtısızım. Tamam, çok iyi anlıyorum, kaltağın biri olduğumu söyleyecekler yine! Orada yas tutan bir anne, bu sabah kapımın önünde inleyen zavallı adam, paralarını benimle yedikten sonra sıfırı tüketen digerleri... Tamam, tamam, vurun Nana'ya, vurun! Ah, ah! Her şeyin sorumlusu benim, ne dediklerini çok iyi biliyorum: herkesle yatan, kimisinin iliğini kemiğini sömüren, kimisini öbür dünyaya gönderen, onlarca insana acı çektiren kız!
Ancak ne gözyaşları içindeki Madam Hugon'un acısı, ne de ateşler içinde yanan Georges'un görüntüsü ona ettiği yemini tutma gücü verebilmişti ve bu acı olayın yarattığı kısa ürpertiden geriye, sevimli gençliği öteden beri canını sıkan bir rakipten kurtulmanın gizli sevinci kalmıştı.