Gökhan hocam uzun bir süre yoktum buralarda,umarım sen okumadan yetişebilmişimdir 😅 Kitaptaki olay örgüsünün ilerleyişi boyunca karakter derinliği ile konu yoğunluğu arasında ciddi uyumsuzluklar var.Karakterler yüzeysel işlenmiş gibi,bu yüzden romanın etkisinin zayıf kaldığını düşünüyorum.Betimlemelerde ve genel anlatımda sık sık tekrara düşülmüş.Bende uzun bir aradan sonra aynı şekilde kararsızlık ile alıp okumak istemiştim ama okumasam da olabilirmiş diye düşünüyorum. ☺️